Wybór systemu do e-mail marketingu. cz. 2/2

Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Jeśli jeszcze nie czytałeś pierwszej części tego artykułu, sprawdź część pierwszą.

Porównania ciąg dalszy…

Kolejnym bardzo ważnym aspektem, jest prostota użytkowania. Tutaj pewnie różne osoby mogą mieć różne zdania, jednak z mojego punktu widzenia (a także większości osób, których opinie słyszałem) mailchimp oferuje najbardziej intuicyjne rozwiązania, nawet dla osoby, która wcześniej nie miała związku z tą dziedziną działalności w internecie. Najgorzej w tej materii radzi sobie freshmail, w którym często osoby zaprawione w bojach napotykają czasami na problemy z obsługą tego systemu.

Równie ważnym elementem, jest wsparcie techniczne, które niestety ciężko jest mi ocenić, gdyż zmienia się to dość dynamicznie, a obecnie korzystam jedynie z usług mailchimpa – gdzie poziom wsparcia oczywiście mógłby być lepszy, jednak cały czas pozostaje na wystarczającym poziomie. Muszę tutaj zaznaczyć, że w pozostałych systemach także nie napotkałem problemów z tym tematem.

Teraz pora przejśc do tematu, który dla wielu może okazać się decydujący. Chodzi oczywiście o cenę. Tak jak wspomniałem w pierwszej części tego artykułu, mailchimp pozwala nam korzystać ze swoich usług za darmo, do czasu osiągnięcia 2 tysięcy maili w naszej bazie. W przypadku freshmaila jest to 500 osób, a get response także oferuje nam utrzymywanie za darmo 2 tysięcy kontaktów, jednak tylko przez 30 dni. Jeśli jednak zamierzamy przekroczyć te limity, to ceny mailchimpa zaczynają się już od 25$, z kolei ceny freshmaila oraz getresponse zaczynają się już od 50zł.

Ceny często się zmieniają w zależności od stopnia rozbudowania naszej listy adresów, a także od ilości wysyłanych maili, dlatego poniżej zamieszczam linki do aktualnych ofert:

freshmail

mailchimp

getresponse

Warto także zauważyć, że przeniesienie listy mailingowej z jednej platformy na inną jest bardzo łatwe – więc nie wahajcie się testowa, by znaleźć tą najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

 


Zapisz się do newslettera.
Spam == zero