Wybór systemu do e-mail marketingu. cz-1

Ten wpis jest częścią kursu – jak stworzyć własnego e-booka?

E-mail marketing to w wielu branżach najskuteczniejszy sposób na utrzymywanie relacji z klientami – czego logiczną konsekwencją (przy dobrej strategii) powinna być zwiększona liczba wejść na stronę, co z kolei pozwala na spełnianie kolejnych celów naszej działalności. Niestety, te wysokie efekty łączą się także z dość wysokimi opłatami.

Jaki system wybrać?

W tym wpisie poruszę wybór dobrego systemu dla osób, które zaczynają przygodę z e-mail marketingiem. Najpopularniejsze w Polsce to freshamail, mailchimp a także get response. Nie sprawdzałem danych liczbowych, jednak z ogólnej obserwacji wyłaniają się właśnie te marki. Którą wybrać? Z mojego doświadczenia najlepszym rozwiązaniem na początek będzie mailchimp. Jeśli wierzysz mi na słowo, możesz w tym momencie przestać czytać ten wpis, jednak jeśli chciałbyś się dowiedziec o jego zaletach, to sprawdź moje…

Porównanie

Pierwszym, najłatwiej zauważalnym elementem jest limit liczby osób na twojej liście mailingowej, do którego całość usługi jest darmowa. W Mailchimp’ie jest to okrągłe 2 tysiące subskrybentów – co przy 500 freshmaila i 0 getresponse – wypada naprawdę dobrze i prawdopodobnie wystarczy Ci na dość długo (oby jak najkrócej 🙂 ).

 


Zapisz się do newslettera.
Spam == zero